10 תשובות
ממש לא כולן רוצות באד בוי וזה סבבה איך שאתה
אישה בוגרת תעדיף מישהו שאוהב אותה בכל המובנים ומכבד אותה, אתה בן זוג אמיתי ואני מקווה שתמצא את האחת שמגיע לה הטוב הזה.
אני ממש לא מעדיפה באד בוי
אני מעדיפה מישהוא כמוך
לא כולם רוצות..
אל תכליל את כולן בקשר לבאד בוי, בדיוק כמו שלא כל הבנים רוצים גוד/באד גאי..
אבל בכל מקרה אני חושבת שהרבה בנוץ ישמחו למישהו כמוך ולא מישהו שלא ישים עליהן, אלא אם אין להן ביטחון עצמי גבוה
אני אישית אעדיף יותר מישהו כמוך
כל בת היא שונה, תהייה בטוח שיש מספיק בנות שאוהבות "בנים טובים"..
ואל תשתנה
אני רוצה אותך
זה לא נורא פשוט בנות אוהבות לעשות פוזות אבל תכלס יש בנות שאוהבת בנים טובים כמוני למשל אני שונאת שבנות משחקות אותה כאילו שהוא לא שם עליהם בר להן אותו ופתאום כשהוא מתחיל להייחס הן מתעלמות
ממש לא כל הבנות מחפשות באד בוי, אני למשל זה מוריד לי הדברים האלו
אני ממש מתחברת לגוד בוי
כן אותי זה דוחה
אנונימית