7 תשובות
גבריאל הבין וזה הכי חשוב
בבקשה!
הבנתי שזה לפי רמות לימוד בכל זאת או שנה שלישית, זאת אומרת כיתה ט בחטיבה או יב בתיכון
שואל השאלה:
אהה הבנתי
ממש תודהה
שואל השאלה:
לא הבנתי
שואל השאלה:
אני כאילו התכוונתי איזה כיתה זה בשמות בעברית
א, ב, ג, ד, ה, ועוד
אבל תודהה
a1 רמת מתחיל ממש
a2 כבר עוברים למשפטים ופעלים
a3 עוברים כבר לזמנים, דקדוק, ומשפטים מורכבים יותר
אם לא יודעת יפנית בכלל לכי ל a1
שנה שלישית ביסודי/חטיבה/תיכון