10 תשובות
טוי האם זאת את?
אנונימית
שואל השאלה:
איכשהו אני אנונימית
אני טוי
אנונימית
שואל השאלה:
כן זאת אני חחח
אנונימית
חח ידעתי! השם הזה חמוד ברמות אגב אז כן את יכולה לקרוא ככה לדמות שלךך אני חושבת
אנונימית
כן, ko יכול להיות שם משפחה יפני (נדיר אבל קיים), ו-koro כפרטי זה לב.
אז ko koro זה שם לגיטימי וחמוד ממש לכי על זה
שואל השאלה:
ישש תודהה
אנונימית
בסיפורים הכל אפשרי❤
כן
ואת יכולה לפעמים בטעות ללחוץ על אנונימי בלי לשים לב או אוטומטית
זה קורה לי לי מלא פעמים
אני פשוט אדמיין כאן את התמונה של טויי)":
כן, יש 2 שמות משפחה שהם קו. יש kou ויש ko (עם קו ישרכזה (-) מעל הo פשוט לא מבינה לכתוב את זה פה)(הייתי מוסיפה לך פה את הקאנגי של כל אחד מהם אבל אין דרך)
שואל השאלה:
כןן אני יודעת על מה את מדברת
שהo יותר ארוך כזה
אנונימית