11 תשובות
יש לך אפשרות לבוא אולי רק לחלק מהמשמרת?
אם את לא מרגישה בטוב תלכי להוציא אישור מלחה ותביאי למי שצריך
לבטל. תרשמי למנהל אבל באמת כאילו שאת לא מרגישה טוב וזה תנסי כאילו לרשום את זה בבגרות ואולי יעבוד לך
תגידי לו גם שתוכלי ללכת לרופא להביא אישור אם ירצה
אבל בסופו של דבר הבריאות חשובה יותר מהכול
שואל השאלה:
הוא לא מבקש אישורים סתם לא נעים לי
אני אגיד לכם מה יש לי תגידו אם זה לגיטימי:
- כאבים מתחת לאוזן
כאבי גרון
כאבים כתפיים
קצת כאב בטן
הוא לא מבקש אישורים סתם לא נעים לי
אני אגיד לכם מה יש לי תגידו אם זה לגיטימי:
- כאבים מתחת לאוזן
כאבי גרון
כאבים כתפיים
קצת כאב בטן
אנונימית
את לא צריכה לפרט לנו מה יש לך אם את חושבת שאת לא מסוגלת לעבוד עם זה תגידי לו שניסית לחשוב על זה ואת חושבת שאת לא תצליחי לעבוד ככה
שואל השאלה:
וואי אמא שלי תהרוג אותי אבל העבודה הזאת גורמת לי להיות חולה
וואי אמא שלי תהרוג אותי אבל העבודה הזאת גורמת לי להיות חולה
אנונימית
הכל בסדר תחשבי שהזמן עושה את שלו והיא לא תכעס עלייך בעתיד ושהכול יעבור (לי עוזר לחשוב על בעיות שהיו נראות לי לא פתירות בעבר ושהם בסוף כן נפתרו להן)
שואל השאלה:
לא יתנו לי להשתחרר מוקדם
לא יתנו לי להשתחרר מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
רשמתי שאני לא מגיעה
רשמתי שאני לא מגיעה
אנונימית
באותו הנושא: