3 תשובות
את רציניתת? את נקעת את הרגל אין מה לחשוב אפילו לבטל את העבודה מידד
אם את מרגישה שאת מסוגלת לכי על זה אבל אם זה כואב לך ואין לך אפשרות לעשות את זה אז אל
תסבירי לה את המצב אני בטוחה שהיא תבין
תסבירי לה את המצב אני בטוחה שהיא תבין
שואל השאלה:
אוקיאוקי כתבתי לה תודה ממש3>>
אוקיאוקי כתבתי לה תודה ממש3>>
אנונימית
באותו הנושא: