10 תשובות
אני לא בטוחה, כדאי לך לשאול את האחראי משמרת שלך. תגידי לו שאת לא מרגישה טוב :)
תרגישי טוב והמשך בוקר נפלא :)
תרגישי טוב והמשך בוקר נפלא :)
אפשר תמיד לבטל משמרת, רק קחי בחשבון שיצטרכו להקפיץ מישהו במקומך או שלחלופין שאר העובדים יצטרכו לעבוד יותר קשה וזה לא נעים, אז תחשבי רגע אם את באמת לא מסוגלת לעבוד או שאת יכולה לעשות קצת מאמץ
את יכולה בעיקרון, אבל זאת יכולה להיות בעיה כי אם אין לבוס שלך אפשרות להביא עובד ברגע האחרון את זו שתצטרכי למצוא מחליף ועכשיו זה קצת מאוחר וברגע האחרון להודיע למישהו שיגיע
^ היא ממש לא צריכה להיות זאת שמוצאת מחליף אם היא לא מרגישה טוב.
זה תלוי איפה היא עובדת. כשאני עבדתי בטופטן הייתי צריכה למצוא מחליף
זה לא קשור לאיפה היא עובדת, ולא היית צריכה להסכים לזה כשעבדת בטופטן.
זה איך שהמדיניות שם עבדה לא יודעת
גם כשהייתי בתנו לחיות לחיות עבדתי כעוזרת וטרינר מי שלא בא אומנם היו עובדים שם אבל אם מישהו לא היה בא ברגע האחרון אפילו שהוא הודיע הקפיצו מישהו שכן יכל
גם כשהייתי בתנו לחיות לחיות עבדתי כעוזרת וטרינר מי שלא בא אומנם היו עובדים שם אבל אם מישהו לא היה בא ברגע האחרון אפילו שהוא הודיע הקפיצו מישהו שכן יכל
ברור שצריך להקפיץ מחליף, אבל התכוונתי שלא העובד אמור להיות אחראי על מציאת מחליף אם הוא חולה. רק אם הוא סתם רוצה יום חופש בשביל סידורים או כל דבר אחר. אבל אם הוא חולה מת והוא לא מוצא מחליף? הוא אמור לבוא לעבודה לדעתך? עם 39 מעלות חום ולהדביק שם את כולם? ממש לא, זה התפקיד של המנהל לפתור את זה
כנראה אז שלא ידעתי את זה חח
שואל השאלה:
בסוף הלכתי לא הייתה לי ברירה תודה
בסוף הלכתי לא הייתה לי ברירה תודה
באותו הנושא: