10 תשובות
אין מה לעשות, זה לא מצב שאתה יכול להבריז פשוט
שואל השאלה:
התכוונתי מה לעשות כדי להיות מסוגל ללכת לעבודה
אנונימי
אל תדאג
אתה תגיע לשם ואתה תראה שאתה תרגיש יותר טוב
ואתה ממש תהיה גאה בעצמך אחר כך
תספור עד 3 ופשוט תקום תתארגן על אוטומט ותצא
שתה מים, תפתח חלון תנשום אוויר ותנסה לעבור את היום כי אתה מבין שאתה צריך לעשות את זה בשבילך
בהצלחה אח
קח כדור שתה מים
שואל השאלה:
איזה כדור
אנונימי
הכוונה כדור לכאב ראש, תשתה איזה תה ותאכל משהו קטן.
אויש חשבתי שכתבת שאתה לא מרגיש טוב והתכוונת פיזית סליחה
אז אולי כדור לא יכול לעזור
שואל השאלה:
אבל לא כואב לי הראש
אנונימי
שואל השאלה:
הכל טוב
אנונימי
באותו הנושא: