3 תשובות
תעשי מה שטוב לך. אם כל הזמן תפחדי שינתקו איתך קשר לא תעשי מה שאת רוצה באמת. ואולי עדיף שתכירי אנשים שיגרמו לך להרגיש בטוחה ולא בלחץ כל הזמן
לא לקחת כל דבר קטן ללב ולהבין שלאנשים אחרים אכפת מעצם יותר משאכפת להם מאחרים וזה לא ישתנה אז לא להגיד אה לא אמרת לו ככה אז אנחנו לא חברים יותר
לאנשים יש חיים משל עצמם ולהבין שלא הכל סובב סביב עצמך
אולי אם את מפחדת הקשר לא יעשה לך טוב לא יודעת מה להגיד
אנונימית