6 תשובות
שואל השאלה:
ח?
שואל השאלה:
כיתה ח?
שואל השאלה:
גם אני אבל דיי זה מעצבן באלי שהוא ידבר איתי, כל הזמן זה רק מבטים
שואל השאלה:
יותר קל לךך, תשאלי אותו אולי בוואטסאפ נגיד מה היו השיעורים או מה החומר למבחן הקרוב שלכם או משהו ותתחילי שיחה
שואל השאלה:
מה הבעיה עם זה שיש לו מלא חברים? בטוח יהיה לו זמן פנוי לדבר איתך
שואל השאלה:
בחיים לא דיברתם? חחח אתם באותה כיתה איך ככה?