8 תשובות
ברור, חוץ מזה שזו טראומה רצינית ועמוקה מאוד זה עדיין לא נגמר, החטופים עדיין לא חזרו ועדיין יש מלחמה בעזה, אין הרגשה של זה מאחורנו
אני כל לילה כשאני נכנסת למיטה אני חושבת על החוטופים ויש לי פלשבקים של הסרטונים מאותו יום פשוט מזעזע ולא נשכח ולא נסלח
אי אפשר להפסיק לחשוב על זה. זה טראומה לכל המדינה וכל המדינה חושבת על זה
^4
כנל
כל אחד מתמודד אחרת.
זה נורמלי
כנל
כל אחד מתמודד אחרת.
זה נורמלי
כולם עדיין חושבים על זה, גם אם זה לא נראה כעה
הגיוני שלא תצליחי להפסיק לחשוב על זה במיוחד שעוד יש חטופים בעזה
יש המון ככה..גם אני
הגיוני שזה ככה, זה הייתה ועדין טראומה מאוד גדולה לכל החברה הישראלית ועם ישראל בכלל, גם בגולה
אם זאת שאסור לשכוח את מה שקרה וצריך להנציח הכל, אם אותו היום הנורא וכל המאורעות שהיו שם לא יוצאים לך מהראש מאז זה כבר לא ממש תקין וזה יכול לפגוע בך
קרו שם דברים ממש נוראים וזה לא בריא לחשוב על זה כל היום
אולי עזרה מקצועית תעזור
אם זאת שאסור לשכוח את מה שקרה וצריך להנציח הכל, אם אותו היום הנורא וכל המאורעות שהיו שם לא יוצאים לך מהראש מאז זה כבר לא ממש תקין וזה יכול לפגוע בך
קרו שם דברים ממש נוראים וזה לא בריא לחשוב על זה כל היום
אולי עזרה מקצועית תעזור
אנונימי
באותו הנושא: