7 תשובות
שזה רק מחשבות שווא ואם תתעסקי בזה את תראי איך הזמן עובר ובמקום לחיות את החיים את מתעסקת בדברים שלא צריך להתעסק בהם עדיין :)
שואל השאלה:
תודה אהובים
זה קשה מאוד זה מציף לפעמים
תודה אהובים
זה קשה מאוד זה מציף לפעמים
אנונימית
זה ממש מציף ואני מאוד מזדהה איתך אבל את חזקה וסך הכל ילדה את תלמדי מזה
אל תפחדי מזה תתמודדי מול כל המחשבות האלה תביני שזה בסדר שאת בן אדם
את לא יכולה לשנות הכל או לעצור הכל אבל את יכולה לקבל את זה
אל תפחדי מזה תתמודדי מול כל המחשבות האלה תביני שזה בסדר שאת בן אדם
את לא יכולה לשנות הכל או לעצור הכל אבל את יכולה לקבל את זה
דבר ראשון ניגע בנושא הפחד מהמוות- לפחד המלא נודע זה דבר טיפשי, בגלל שאת לא יודעת אם הוא יהיה טוב או רע לפחד ממנו אומר שיכול להיות שאת מפחדת מדבר טוב ולכן את מבזבזת אנרגיה על סתם לחשוב את זה, ולגבי פחד מפרידה של אנשים שקרובים אלייך, הפילוסוף אריסטו מדבר על זה בספר אתיקה: אם תתלי את עצמך יותר מידי באנשים ובסביבה כאשר זה יגמר או שהם בעצם יעזבו אותך לא תוכלי להתאושש מזה לכן עדיף לך לא להיות תלויה יותר מידי באנשים אחרים(טעות נפוצה להבין ממה שאמרתי שלא צריך בכלל קשרים עם אנשים אחרים, אבל כוונתי היא שכן צריך ורצוי גם אבל לדעת לא להסתמך רק על זה)
אני מאוד מבין את הדאגה שלך אבל את תצטרכי להבין שזה חלק מהחיים אי אפשר לשלוט בזה גם אם אנחנו רוצים
את יכולה אבל למחוק את המחשבה הזאת דרך כמה דברים
תעשי משהו שאת אוהבת
תדברי עם אנשים
תראי תוכנית טלוויזיה שגורמת לך להרגיש טוב
כל עוד תעסיקי את המוח שלך המחשבה הזאת לא תצוץ לך
לאט לאט את תיראי שאין לך ממה לדאוג אי אפשר לשלוט על הכל לצערי אבל אפשר להבין שזה בסדר וזה חלק מהחיים זה מונע ממך את כל הדאגות והכאב
את יכולה אבל למחוק את המחשבה הזאת דרך כמה דברים
תעשי משהו שאת אוהבת
תדברי עם אנשים
תראי תוכנית טלוויזיה שגורמת לך להרגיש טוב
כל עוד תעסיקי את המוח שלך המחשבה הזאת לא תצוץ לך
לאט לאט את תיראי שאין לך ממה לדאוג אי אפשר לשלוט על הכל לצערי אבל אפשר להבין שזה בסדר וזה חלק מהחיים זה מונע ממך את כל הדאגות והכאב
לדעת שזה יגיע, בסופו של דבר, אפילו אם לא רוצים, זה חלק ממערך החיים.
במקום לחשוש, עדיף לנצל את הזמן להנות ולצבור חוויות כל עוד שכולם כאן :)
במקום לחשוש, עדיף לנצל את הזמן להנות ולצבור חוויות כל עוד שכולם כאן :)
היי אנונימית,
שומעת מהפוסט שלך את הדאגה ואת הפחד מלאבד אנשים שקרובים אלייך. יכולה לדמיין לעצמי כמה החשש מציף אותך ומעורר את התחושה של חוסר אונים. אולי התחושה של חוסר וודאות ואולי גם הבדידות מערערים אותך ומוסיפים למועקה שבלב.
לא ברור מאליו שמצאת את הכוחות ואת המילים לשתף כאן את מה שאת חווה, ולאפשר לקהילה להיות איתך, אפילו לקצת..
נשמע שאת חווה תקופה מטלטלת. האם יש לך מישהו קרוב בסביבה שלך שתוכלי לשתף אותו במה שאת מרגישה? לעתים הפנייה לאחד ההורים, החברים או לאיש מקצוע תוכל לעזור ...
אני מתנדבת בעמותת סה''ר- סיוע והקשבה ברשת. מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי לשתף את מה שתרצי ולדבר עם אחד המתנדבים כמוני באופן אנונימי.. נהיה שם בשביל להקשיב ולתמוך בך..
שלך,
מתנדבת סה''ר
שומעת מהפוסט שלך את הדאגה ואת הפחד מלאבד אנשים שקרובים אלייך. יכולה לדמיין לעצמי כמה החשש מציף אותך ומעורר את התחושה של חוסר אונים. אולי התחושה של חוסר וודאות ואולי גם הבדידות מערערים אותך ומוסיפים למועקה שבלב.
לא ברור מאליו שמצאת את הכוחות ואת המילים לשתף כאן את מה שאת חווה, ולאפשר לקהילה להיות איתך, אפילו לקצת..
נשמע שאת חווה תקופה מטלטלת. האם יש לך מישהו קרוב בסביבה שלך שתוכלי לשתף אותו במה שאת מרגישה? לעתים הפנייה לאחד ההורים, החברים או לאיש מקצוע תוכל לעזור ...
אני מתנדבת בעמותת סה''ר- סיוע והקשבה ברשת. מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי לשתף את מה שתרצי ולדבר עם אחד המתנדבים כמוני באופן אנונימי.. נהיה שם בשביל להקשיב ולתמוך בך..
שלך,
מתנדבת סה''ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: