19 תשובות
את עדיין תוכלי להיות דתיה ולשים פאה אף אחד לא יעצור אותך
לא מוזר
אבל לא צריך להפוך לחבדניקית או חרדית כדי לשים פאה
אפשר לשים פאה גם אם את דתיה
כן זה מוזר את יכולה להישאר דתיה ופשוט ללבוש פאה
שואל השאלה:
^^ זהו שאצל הדתיים זה פחות מקובל..
אנונימית
נכון, אבל עדין יש דתיות ששמות
אגב יש מלא סיבות טובות להי ת חבדניקית חוץ מפאה
שואל השאלה:
אני סתם לא הולכת לפי הרבי מלובביץ' אז..
אני הכי מתחברת לחיים הדתיים חזקים כזה
אנונימית
תלמדי את תורת חב''ד ותראי איך את מתבחרת
אל תשני את כל ההשקפה והדרך חיים שלך רק בישביל פאה נכון שלא מקובל אבל אף אחד לא יעצור אותך אם את יודעת שזה מה שאת רוצה ושזה מה שיעשה לך טוב שימי פס
לא מוזר בכלל
^^1. זה איסור
2. להחליף רב כדי למצוא לך היתר מפוקפק זה איסור
3. הפיאות של היום אין רב אמת שמתיר
1. היתר מפוקפק מדובר על הרבי מלובביטש? הוא לא התיר פאות הוא *עידד* פאות ובירך נשים שעוברות ממטפחת לפאה הבטיח שפע שלום בית וילדים צדיקים לכל אישה שעוברת לפאה
אתה צריל להבין שיש עוד דרכים ביהדות חוץ משלך תמשיך להישאר ראש קטן
2. ההלכה נועדה כדי לכסות גם אם אישה מכסה את השיער שלה עם סירה מנייר היא מבורכת העיקר או לכסית לא להסתיר יופי כדי למנוע נפילות של גברים
לא מוזר בכלל חוץ מזה יש מלא דתיות ששמות גם פאה אז את לא חייבת לשנות משהו בישבל לשים פאה את פשוט תצטרכי למצוא בעל שיסכים לך לשים פאה
^^^^ אתה מדבר שטויות תסלח לי
יש רשימה שלמה של רבנים ופוסקים גדולים שמתירים פאות
^^^^^ תרגיע כבר אתה נשמע מיסיונר שמנסה לשכנע אנשים באמונה שלו
אנונימי
זה פשוט יצר הרע טבעי שתצטרכי להתגבר עליו

ובינינו כגבר, פאה ממש פחות יפה ממטפחת
מה זה תתגברי על היצר זה לא חטא ואפילו יש קהילות שמעודדות פאה על מטפחת בטענה שזה מכסה יותר בסוף כל אישה מכסה בדרך שנוח לה אם זה כובע מתפתחת או פאה וזה ממש לא ענייך