6 תשובות
דוסית
שואל השאלה:
איך אומרים את הכינוי דוסי לבנות....
איך אומרים את הכינוי דוסי לבנות....
דוסה זה נראלי משהו אחר חחח..
אבל אומרים דוסית
אבל אומרים דוסית
דוסית
דוסית
דוסית
דוסה זה סוג של סם
דוסה זה סוג של סם