9 תשובות
לא חייב לעשות אבל אם את רוצה אז מתיחות זה טוב
אממ הליכה בשביל להיות מוכנה אבל זה לא חייב תרגלי חימום
התמתחויות למינהן (;
כפיפות בטן. שכיבות שמיכה. ומתיחת רגליים וידיים! ולסובב טיפה את האגן ואת הראש ולקפוץ קצת.
אם זה ריצה הרוכה לא אם זה ריצה קצרה תעשי החרי הריצה מתיחות
תעשה חימום, רוץ במעגלים, צעדי רדיפה, דילוגים, סיבובי ידיים, לגעת באצבעות של הרגל.. דברים כאלו..
את צריכה לעשות מתיחות לרגליים אחרת הם יתפסו לך
אוף כורס דארלינג!
שנסי מותניים, כמה מתיחות, דו ראשי, תלת ראשי זרועי, וסאי!
פשוט סאי לדרך!
הרוח תיקח אותה איתה!
ואל תישכחי להאזין למיוזיק, זה תמיד נחמד!
תעשי מה שסריך:)
פרום קיסיס
כן, חייבים אחרת השרירים ממש כואבים ביום שאחרי. וגם אחרי הריצה חייבים לעשות תרגילים.
תשימי רגל אחת על מדרגה גבוהה או משהו, שתהיה ישרה ותמתחי אל הברך. תשבי על הרצפה, תפסקי רגליים ותמתכי אל הרצפה או אל הרגליים. תשבי על הרצפה, תרימי רגל עד לפנים ואם את יכולה יותר, ויש את כל שאר התרגילים שכולם מכירים...