6 תשובות
אני אישית אחרי ספורט לא אוכלת.
אני מחכה עד שעה ואז אני אוכלת
בגדול זה מאוד תלוי כמה רצת... מה שכן, חשוב לאכול חלבון, פחמימה בריאה (תפוא.. בטטה) וסידן לחיזוק העצם.
מה שאני עושה זה אוכלת כריך עם גבינת ריקוטה וירקות ירוקים בצד.
בגבינת ריקוטה יש את אחוזי החלבון והסידן הגבוהים ביותר מבין כל הגבינות ויש בה ויטמין d שתורם לספיגת הסידן בגוף.
בגדול מומלץ ישר אחרי אימון לאכול פחמימה פשוטה כדי להשלים לגוף אנרגיה ולהכניס אותו למצב מנוחה
אבל זה תלוי מאוד בעצימות האימון
חצי שעה של דקה ריצה דקה הליכה זה לא כל כך עצים אלא אם כן הריצה היא ספרינט
בזמן הריצה את מאבדת קלוריות, ואת אמורה להשלים את מה שבזבזת כדי שיהיה מאזן
תפוח, בננה, משהו בריא
תלוי כמה רצת.