3 תשובות
אייפון 11 ממה ששמעתי שווה ודיי זול לאייפון
ממליצה על אייפון 11 עם 2 המצלמות הוא טוב ושווה את המחיר הוא כמו אייפון 12 לדעתי
זה טלפון טוב אבל יקר עדיף לך לקנות את ה11 הוא טוב ברמות או לחכות ל13 אם כבר