3 תשובות
אייפון 11 ממה ששמעתי שווה ודיי זול לאייפון
ממליצה על אייפון 11 עם 2 המצלמות הוא טוב ושווה את המחיר הוא כמו אייפון 12 לדעתי
זה טלפון טוב אבל יקר עדיף לך לקנות את ה11 הוא טוב ברמות או לחכות ל13 אם כבר
באותו הנושא: