9 תשובות
תדאגי לעצמך אל תתני לזה יד

לא טוב לך לשמוע עליו אז היא צריכה לכבד, תתנגדי לשמוע עליו ולא משנה מה
תגידי לה שאת מעריכה את זה שהיא סומכת עלייך, ואת מעריכה את הקשר שלכם, אבל שאת לא מסוגלת ולא רוצה לשמוע עליו, ושאת שמחה בשבילה אבל זה לא עושה לך טוב בכלל, ושאם הקשר שלכם באמת כל כך חשוב לה (וזה כן אםביא כל כך סומכת עלייך), שתחשוב גם על הצד שלך בסיפור ושלא תראה לך. זה לא כאילו ביקשת ממנה להיפרד ממנו, את ביקשת שהנושא שלו לא יעלה כשאת בסביבה וזה לגיטימי לגמרי
זאת לא חברה
שואל השאלה:
אני פתחתי את כל הרגשות שלי עכשיו והיא אמרה לי שאני הבן אדם הרע כי גם לה קשה לשמוע שאני עדיין מאוהבת בבן זוג שלה ואני פשוט רוצה לבכות כי אני לא מרגישה כיאילו היא מקשיבה למה שאני אומרת לה
אנונימית
אז תאמרי לה שאת לא מאוהבת בו את פשוט פגועה
שואל השאלה:
ניסיתי היא כתבה לי שאין אמצע ושזה או שהיא פתוחה איתי או שאנחנו לא נדבר יותר ושאין אמצע כי זה או שאני אקח את כולה או כלום ושאני צריכה לברר עם עצמי מה אני מעדיפה לאבד
אנונימית
נשמע לי שהיא חברה רעילה מאוד
שואל השאלה:
אני לא יודעת יותר
אנונימית
אחות, חברה הכי טובה היא לא, היא אויבת
את היית רוצה להיות חברה של החדשה של האקס שלך? תודה רבה
תנתקי קשר דחוף מי יוצאת עם אקס של חברה הכי טובה שלה?
תקשיבי תעשי לי טובה בבקשה תברחי מהמקום המחריד הזה זה סתם יכאב לך ואת נשמעת בחורה לגמרי על רמה שאת ככה שומרת בפנים את פאקינג אלופה!
אנונימית