5 תשובות
מה תוכנית האימון?
כן בטח
שואל השאלה:
מה אתה יכול לומר על זה?
שהיא מאוד הדרגתית ומתחילה ממש מ0 ויש לך כל מיני אתגרים קטנים שאתה צריך לשאוף אליהם בטווח זמן קצר (חודשיים עד 4 חודשים) שהם מקדמות אותך לאתגרים הבאמת מגניבים וקשים שאם באמת תצליח את את מה שבא קודם יקח לך רק עוד חודשיים להגיע אליהם אז זה מבחינת כוח.

תוך כדי התוכנית יש גם את כל העניין של התזונה שבשבילי זה היה קשה כי קשה לי לאכול אבל הוא היה סבלני איתי והסביר לי קיצור באמת לא נתן להישאר מאחור.
התוכנית יש הרבה הומור וסרטוני הסבר ואווירה טובה כזאת ככה שאתה לא מאבד מוטיבציה וזהו תכלס אני ממליץ
שואל השאלה:
ובאמת הוא מצליח להביא אותך לעשות דברים מגניבים?
ועוד משהו, הוא דוחף אותך להמשיך כל הזמן? כי תמיד מגיע זמן שקצת פחות יש מוטיבציה.