2 תשובות
ספר נחמד, קליל , קצר ולעניין.
לא נמרח, עלילה שרוצים לקרוא עד הסוף.
אני פחות מתחברת לספרים ישראלים אז נותת לזה 7/10 ,שזה די טוב לספר ישראלי לדעתי(:
לא נמרח, עלילה שרוצים לקרוא עד הסוף.
אני פחות מתחברת לספרים ישראלים אז נותת לזה 7/10 ,שזה די טוב לספר ישראלי לדעתי(:
ספר מושלם יפה ודי עצוב
איך שמתחילים לקרוא אותו אי אפשר להפסיק ולבכות תוך כדי
מבחינתי הספר הזה הוא 9/10 כי היה בו משהו טיפה מעצבן
איך שמתחילים לקרוא אותו אי אפשר להפסיק ולבכות תוך כדי
מבחינתי הספר הזה הוא 9/10 כי היה בו משהו טיפה מעצבן
באותו הנושא: