5 תשובות
מה? הוא הבן זוג שלך
למה את בספק על זה
למה את בספק על זה
זה קצת מוזר כי אם לא היה לו הוא לא היה איתך.. אני חושבת שהתשובה ברורה
שואל השאלה:
פשוט הוא תמיד אדיש איתי והרבה מסנן ובקושי מעריך דברים שאני עושה ומשקיעה לו:/
פשוט הוא תמיד אדיש איתי והרבה מסנן ובקושי מעריך דברים שאני עושה ומשקיעה לו:/
אנונימית
שואל השאלה:
אם אנחנו חודשיים ביחד עדיף לחכות עם זה?
אם אנחנו חודשיים ביחד עדיף לחכות עם זה?
אנונימית
את יכולה לשאול אותו האם הוא רואה את זה כקשר לחיים
באותו הנושא: