14 תשובות
כן
כן
כן כל גיל לגיטימי
כן
כן...
כן כל אחת וההתפתחות שלה
כן
כמובן. בת דודה שלי קיבלה בגיל הזה.
כן.
כן
יש לי חברה שקיבלה בכיתה ד
יש לי חברה שקיבלה בכיתה ד
כן ברור גם אני קיבלתי בגיל הזה
כן.
יש לי חברה שקיבלה בגיל 9
יש לי חברה שקיבלה בגיל 9
באותו הנושא: