3 תשובות
שואל השאלה:
כן באינסטגרם שולחים לי "רוצה להכיר " כמויות ביום אני מרגישה בנוח
כן באינסטגרם שולחים לי "רוצה להכיר " כמויות ביום אני מרגישה בנוח
השאלה היא אםזה בסדר לא אם זה לגיטימי.. כן זה אחלה ולא משהו רע
מה זאת אומרת? איך כבר את מדברת איתן? את מרגישה בנוח פשוט?
באותו הנושא: