5 תשובות
כשאני מחוממת כן ככה סתם פחות
לא
גג גשר
גג גשר
כן
אני בקושי יכולה ללכת איזה שפגט
אנונימית
אני בתת נמאס לי כבר
ברגליים אני בסדר, כאילו לא ממש גמישה אבל בסדר, ובידיים יש לי גמישות יתר.
ברגליים אני בסדר, כאילו לא ממש גמישה אבל בסדר, ובידיים יש לי גמישות יתר.
אנונימי
באותו הנושא: