6 תשובות
שואל השאלה:
אז זהו שזה מה שאמרו לי אבל אני באמת לא לחוצה כאילו מבחנים באמת לא מלחיצים אותי אני מאוד רגועה
90% סיכוי שזה בגלל לחץ
תנשמי יקירתי אני באותו מצב!!! אבל הלחץ לא עוזר בשיט, הוא רק מחמיר אז סך הכל צריך למצוא דברים שירגיעו אותך כי את היכולת לפתור תרגילים יש לך
לחץ, הוא עושה המון הבדל
יכול להיות שיש לך חרדת בחינה
יכול להיות שאת מרגישה רגועה ולא שמה לב שאת באמת בלחץ, זה יכול לקרות
אחרת למה שתקבלי ציון נמוך אם את באמת מצליחה שאלות בגרות? *לדעתי* זה רק עניין של לחץ
אני חושבת שמתכונת ושאלות בגרות זה תנאים שונים לגמרי ומיומנויות שונות לגמרי
לי נתנו במתכונת שאלת בגרות שלא הצלחתי בבית והצלחתי אותה בבחינה