התחברות
הרשמה
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא מצליחה לפתור תרגיל במתמטיקה?
7 באפריל 2025, 16:25
תרגילים
בכי
חשבון
5 תשובות
את מבושלת אבל כולנו ככה
T
Tutimktanim
כןן
LINOYY
כן חחח
M
Mr Lonely
כן.
ת
תירס גמדי
אכן כן
סופרמן
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל שאני חולה
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני מתגעגעת לחבר שלי?
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני אוהבת מישהו ממש?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל שמישהו אמר לי שאני פייק אריאנטור?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני מתגעגעת לחברה?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל כלב שנמצא אצלי רק שבועיים ואנחנו הולכים למסור אותו?...
הגיוני שאני ממש בוכה בגלל שיברון לב?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני ממש רוצה ללכת לים עם איזשהי חברה ואני פשוט לא מוצאת מישהי ללכת איתה?