4 תשובות
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני ב4 יחידות
אני ב5
אבל נראה לי שאני פשוט רגילה לשאלות של 5..
פשוט אם לומר את האמת החומר של 4 קצת משעמם אותי. הכל בעיקר טכני. ב5 יש המון חשיבה אולי בגלל זה
לא אמרתי שאני ב4 יחידות
אני ב5
אבל נראה לי שאני פשוט רגילה לשאלות של 5..
פשוט אם לומר את האמת החומר של 4 קצת משעמם אותי. הכל בעיקר טכני. ב5 יש המון חשיבה אולי בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אהה תודה יקרה❤
אהה תודה יקרה❤
אנונימית
כן הלוואי עליי
אנונימית
כן מקאלו
באותו הנושא: