4 תשובות
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני ב4 יחידות
אני ב5
אבל נראה לי שאני פשוט רגילה לשאלות של 5..
פשוט אם לומר את האמת החומר של 4 קצת משעמם אותי. הכל בעיקר טכני. ב5 יש המון חשיבה אולי בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אהה תודה יקרה❤
אנונימית
כן הלוואי עליי
אנונימית