7 תשובות
שואל השאלה:
תסבירי לי איך זה הגיוני או איך זה תקין מה שהם עשו?^
אנונימית
שואל השאלה:
אם את אומרת ככה את כנראה לא באמת קראת..
אני אמרתי שזה מועד ב שלא כולם ניגשו, אני לא נרשמתי, מישהו רשם אותי ואין לי מושג מי זה ולא רק זה לא אמרו לי. לא תכננתי לגשת אבל אמרתי שאם המורה תרשום אותי אני כבר אגש לשפר אבל אף אחד לא הודיע לי על זה כלום פשוט כלום
אנונימית
שואל השאלה:
כי אמרתי לעצמי שאם רשמו אותי ויודיעו לי אז אני אקח את זה כהזדמנות לשפר בגלל זה לא כזה שינה לי אם לשפר או לא
אנונימית
שואל השאלה:
יב מה זה משנה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן אין לי שנה הבאה חחח
אנונימית
ממש לא הגיוני