35 תשובות
לא
מה יעשו לי
מה יעשו לי
לא, זה דווקא נחמד לפעמים
אני לא מפחד אני הפחד
(אני בת)
אני גרה ביישוב אז אני מכירה את כולם ואני יכולה להסתובב בחוץ בכל שעה ביום
אני גרה ביישוב אז אני מכירה את כולם ואני יכולה להסתובב בחוץ בכל שעה ביום
שואל השאלה:
לא בהכרח אולי האווירה של אין אף אחד זה מפחיד
לא בהכרח אולי האווירה של אין אף אחד זה מפחיד
אנונימית
אישית אני מחבב גם אם לא באמת יוצא יותר מידי.
לבנות ? כן זה מפחיד.
לבנות ? כן זה מפחיד.
מיינדסט מגניב ליעד לדעתך זה יכול להציל אותך מסכין בעובי של כמה מילימטרים נגיד?
באופן כללי? לא
אבל גם תלוי איפה אני מסתובב ואם אני מכיר תאזור או לא
אבל גם תלוי איפה אני מסתובב ואם אני מכיר תאזור או לא
שואל השאלה:
כן בתכלס יכול להיות גם סתם רוצחים ברחוב עם דחף לרצוח זה הגיוני גם שגבר יפחד
כן בתכלס יכול להיות גם סתם רוצחים ברחוב עם דחף לרצוח זה הגיוני גם שגבר יפחד
אנונימית
^ מי ייגע בי
שואל השאלה:
מה קשור לגעת בך? אתה חושב שיש לך סיכוי מול פסיכופת מטורף עם סכין שיש לו דחף ורצונות לרצוח ?
מה קשור לגעת בך? אתה חושב שיש לך סיכוי מול פסיכופת מטורף עם סכין שיש לו דחף ורצונות לרצוח ?
אנונימית
האמת שכן יש לי הרבה סיכוי מול פסיכופת עם סכין
סתם חיים בסרט תל אביב בלילה באזורים מפחיד
כולם נרקומנים
כן אבזה חלק מהכיף. זה מה שנותן את התחושה של החופש. לא להיות כבול למרות שאתה חודב על הרבה שטויות.
שואל השאלה:
^^^^די נו בוא תהיה כנה עכשיו. איזה סיכוי יש לך מול פסיכופת רעול פנים שמצוייד כבר עם סכין ובנוסף יש לו את אפקט ההפתעה עליך
^^^^די נו בוא תהיה כנה עכשיו. איזה סיכוי יש לך מול פסיכופת רעול פנים שמצוייד כבר עם סכין ובנוסף יש לו את אפקט ההפתעה עליך
אנונימית
ומי אמר שאני לא מצויד עם רובה?
וגם אם אין לי את הרובה, הוא לא יגיע אליי בחיים בטח שלא ידקור אותי
וגם אם אין לי את הרובה, הוא לא יגיע אליי בחיים בטח שלא ידקור אותי
שואל השאלה:
למה אתה כלכך בטוח? מה אתה גורילה 2 מטר ששוקל 90 קילו שאתה כלכך בטוח שפסיכופת יפחד להתקרב אליך?
למה אתה כלכך בטוח? מה אתה גורילה 2 מטר ששוקל 90 קילו שאתה כלכך בטוח שפסיכופת יפחד להתקרב אליך?
אנונימית
רובה?
רובה מים
רובה מים
אנונימית
בטח שיש לי סיכוי! את מתארת לעצמך בריון אתלט, בפועל ? רוב בסיכויים לאיזה שחיף מחוק מסמים. קצת לרוץ הוא מתעייף ואז בעיטה לעין.
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
האמת שאני גורילה 1.94 ששוקל 90 קילו נטו שריר אז כן אני דיי בטוח שפסיכופת יפחד להתקרב אליי^^^^
שואל השאלה:
אה יפה. אם זה המצב כן כנראה רוצח יעדיף קורבן יותר חלש
אה יפה. אם זה המצב כן כנראה רוצח יעדיף קורבן יותר חלש
אנונימית
אז למה רובה
אנונימית
ובנוסף לכל הדברים שאמרתי רובה מהצבא שלצערי אני צריך להחזיק עליי 24/7
אז כן נראלי הוא לא יתקרב אליי
אז כן נראלי הוא לא יתקרב אליי
אוקי ישך אישור. אתה יכול ללכת בלילה מתי שאתב רוצה. קח קיבלת
תודה רבה
שואל השאלה:
הייתי מתה לפריבילגיה הזאת בשיא הכנות
הייתי מתה לפריבילגיה הזאת בשיא הכנות
אנונימית
איפה אתה בצבא ?
גולני
אתם לא בעזה עכשיו?
אני לא אחי
לא
אנונימית
לא
זה ממש כיף תאמץ
זה ממש כיף תאמץ
אנונימי
באותו הנושא: