10 תשובות
לא
לא אין אצלי ערבים בעיר
נע
לא , תמיד יש סיכוי למות עם מחבלים וגם בלי , הם לא יעצרו אותי מלחיות את החיים שלי רגיל
וואלה לא
הם צריכים לפחד ממני..(כזה אלפה מצידי)
שואל השאלה:
מזה איוש?
מזה איוש?
אנונימית
איפה שאני גרה לא אבל למקומות מסוימים כן
זה יכול להיות מלחיץ
אנונימית יקרה,
שומעת את החששות והפחדים שמזדחלים למחשבות... נדמה שההרגשה היא שהביטחון מתערער ...משערת שהמחשבות מבלבלות ואולי משתקות.
לא מובן שבחרת לכתוב פה ולחלוק את המחשבות שלך ולהושיט יד לעזרה. לעיתים לדבר עם מישהו קרוב או עם איש מקצוע יכול לעזור ולסייע בהתמודדות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט שלנו - אפשר לדבר, לשתף בתחושות ובמחשבות. המתנדבים שלנו שם בשבילך גם הערב. מצרפת את הלינק להתקשרות וניתן לפנות גם בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שומעת את החששות והפחדים שמזדחלים למחשבות... נדמה שההרגשה היא שהביטחון מתערער ...משערת שהמחשבות מבלבלות ואולי משתקות.
לא מובן שבחרת לכתוב פה ולחלוק את המחשבות שלך ולהושיט יד לעזרה. לעיתים לדבר עם מישהו קרוב או עם איש מקצוע יכול לעזור ולסייע בהתמודדות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט שלנו - אפשר לדבר, לשתף בתחושות ובמחשבות. המתנדבים שלנו שם בשבילך גם הערב. מצרפת את הלינק להתקשרות וניתן לפנות גם בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: