התחברות
הרשמה
בן 17.5 ומפחד ללכת ברחובות חשוכים לבד בלילה
עכשיו הלכתי במקום מוזר כזה כרבע שעה והשארתי את מוקד 100 במרחק לחיצה, למקרה ו...
נורמלי?
בנים בגילי או מבוגרים יותר, אתם גם מפחדים בדרך כלל?
10 במרץ 2024, 21:25
לילה
פחדים
רחובות
לבד
3 תשובות
כן, זה נורמאלי
ה
ההגדרה לשלמות
כן ברור שזה נורמלי
ד
דורה הלבנוני
זה נורמלי וזה בסדר
י
יעלושקית
באותו הנושא:
איך אני יכולה להרגיש בטוחה כשאני הולכת בלילה לבד ברחוב חשוך?
מי מפחד/ת ללכת ברחוב בלילה?
אם הייתם פוגשים בלילה ברחוב בסמטה חשוכה ומבודדת רוצח, איך הייתם מגיבים?
בנות מי אתן תעדיפו שיהיה מאחוריכן ברחוב חשוך בלילה?
למה אנשים מפחדים להיות ביער חשוך בלילה?
זה מוזר שאני מפחדת ללכת בלילה לבד ברחובות?
בנים מפחדים ללכת בלילה לבד?ואם כן אז כמו שבנות מפחדות ללכת לבד בלילה ?
גשם, לילה, אין מטריה, אין סוללה, אתם הולכים ברחוב חשוך (הפסקת חשמל), איך תרגישו?
אני רוצה חברים ללכת איתם למועדונים לברים למסיבות להסתובב שיכורים בלילה ברחובות ולעשות צחוקים ושטויות
זה נורמלי שאני אוהב ללכת למקומות חשוכים באמצע הלילה אבל פוחד לישון בלי אור בחדר שלי?
זה נשמע לכם כיף ללכת לבד בלילה ברחובות של נס ציונה?