13 תשובות
בכלל לא
לא, ממש לא
לא למה שאני אפחד בכלל? לא מפחדת מכלום
שואל השאלה:
לא? מרגיש לי שמכול חור יכול להגיע מחבל ופשוט עם אקדח לירות... זה יכול להיות פועל בניין או במקום הכי ציבורי שיש, בכל מקום, כבר לא אכפת להם.
אנונימית
לא ממש לא זה לא יקרה לך, סיכוי ממש נמוך...
כן אהל לא בגלל פיגועים
תאמת שלא מרגיש לי ככה, אין לי בעיה להסתובב בחופשיות, אתמול נשארתי לבד עם בן דוד שלי באוטובוס עם נהג ערבי כי הוא עזר לנו להגיע לאן שהתכוונו להגיע והוא היה חמוד ברמות. אין מה לפחד, וממול לבית שלי בונים בניין ויש שם פועלים חמודים ברמות שמחייכים כל הזמן ואומרים בוקר טוב
שואל השאלה:
^^^הסיכוי רק הולך ומתגבר. רק כרגע היה פיגוע במרכז במקום עם אנשים, אז למה שזה לא ישפיע עליי?
אנונימית
אני מה דרום אחותי רק אם אני יוצא שנייה לחצר שלי בדואי יחטוף אותי
כן אני ממש כן
לפעמים