8 תשובות
הגיוני מאוד
בהצלחה לכם
הגיוני, קשוח, בהצלחה
שואל השאלה:
למה הלך עליי מה הכוונה?
אנונימי
שואל השאלה:
זהו עשיתי פלוס מסקרן אותי מה תגיד בבקשה חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אתה בטוח למה אתה חושב כך?
אנונימי
זה הגיןני מאוד, לפעמים בריא קצת להיות בנפרד ךכמה זמן אבל יותר. מזה הגיןני ביותר אל תיתן לאף אחד שחווה חוויה אחרת לשנות את דעתך
כ ן .