6 תשובות
כן
אם רוב הקשר שלכן ככה כנראה שאין לך מה לעשות איתה
ברור שזה הגיוני היא מראה לך כמה שהיא לא סומכת עלייך וזה ממש מוריד מהבן אדם
שואל השאלה:
אני יודעת שיש לה בעיות אמון אבל עדיין זה קצת לא נעים לי שהיא אומרת את זה עליי ועכשיו באמת בא לי לעזוב בגלל זה
אני יודעת שיש לה בעיות אמון אבל עדיין זה קצת לא נעים לי שהיא אומרת את זה עליי ועכשיו באמת בא לי לעזוב בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אה ויש לציין ששאלתי אותה עם זה ככה על כל החברים שלה והיא אמרה שכן
אה ויש לציין ששאלתי אותה עם זה ככה על כל החברים שלה והיא אמרה שכן
אנונימית
^אז תתרחקי ממנה, סתם יחנוק אותך להישאר שם
באותו הנושא: