6 תשובות
אם רוב הקשר שלכן ככה כנראה שאין לך מה לעשות איתה
ברור שזה הגיוני היא מראה לך כמה שהיא לא סומכת עלייך וזה ממש מוריד מהבן אדם
שואל השאלה:
אני יודעת שיש לה בעיות אמון אבל עדיין זה קצת לא נעים לי שהיא אומרת את זה עליי ועכשיו באמת בא לי לעזוב בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אה ויש לציין ששאלתי אותה עם זה ככה על כל החברים שלה והיא אמרה שכן
אנונימית
^אז תתרחקי ממנה, סתם יחנוק אותך להישאר שם