5 תשובות
הגיוני יש לך ממה לחשוש אבל עדיין תשתדלי לעשות הפרד ומשול
כן הגיוני
מבינה מאיפה זה נובע, הגיוני
שואל השאלה:
אני לא שונאת אותם
כי לפני דזה התחיל באמת לא היה לי בעיה
אנונימית
וואו זה נשמע גזעני אבל אני חושב שזה הגיוני. להיות חברים של מישהו תלוי באדם אין מה לחשוש אם לומדים להכיר אותו אבל לומדים להכיר כל אחד אז זה לא באמת משנה אם הוא ערבי או לא