9 תשובות
כן
^^^ זו חברה חרא מה תנתקי קשר
^^^^ אז היא לא חברה
חברים נותנים גב אחד לשני
חברים נותנים גב אחד לשני
לדעתי, אם מישהו פוגע בחבר, צריך להתרחק ממנו כי חברות אמורה להיות על בסיס כבוד ותמיכה
תלוי.
יש לי חברות שבייסיקלי כולן ניתקו קשר אחת עם השנייה כי כל אחת פגעה בשנייה ולכל אחת יש את הגרסה שלה של איך זה קרה אז אני גם לא יודעת למי להאמין.
ואת האמת? לא אכפת לי, כי זה שלהן וכי אני מאמינה שגם ככה אין לי באמת דרך לדעת.
חוץ מזה, אף אחת מהן לא פגעה בי.
כל אחת מהן יודעת שאני בקשר עם האחרות וזה לא מפריע לא להן ולא לי.
כי הן לא פגעו בי ולא רוצות שאתערב בעניינים שלא שלי.
כשזה נוגע לפגיעה שאני יודעת למי כן להאמין, אז כן אנתק קשר.
לפלרטט עם אקסים זה גם משהו מוגזם כבר.
יש לי חברות שבייסיקלי כולן ניתקו קשר אחת עם השנייה כי כל אחת פגעה בשנייה ולכל אחת יש את הגרסה שלה של איך זה קרה אז אני גם לא יודעת למי להאמין.
ואת האמת? לא אכפת לי, כי זה שלהן וכי אני מאמינה שגם ככה אין לי באמת דרך לדעת.
חוץ מזה, אף אחת מהן לא פגעה בי.
כל אחת מהן יודעת שאני בקשר עם האחרות וזה לא מפריע לא להן ולא לי.
כי הן לא פגעו בי ולא רוצות שאתערב בעניינים שלא שלי.
כשזה נוגע לפגיעה שאני יודעת למי כן להאמין, אז כן אנתק קשר.
לפלרטט עם אקסים זה גם משהו מוגזם כבר.
אנונימית
לא, בעיניי זה לא קשור אחד לשני ואפשר לעשות הפרדה
מגעיל שלה
שואל השאלה:
אם חברה הכי טובה שלי אמרה שהם לא פגעו בה אז אין סיבה שהיא תתרחק זה לגיטימי ? היא אפילו מפלרטטת עם האקס שלי
אם חברה הכי טובה שלי אמרה שהם לא פגעו בה אז אין סיבה שהיא תתרחק זה לגיטימי ? היא אפילו מפלרטטת עם האקס שלי
אנונימית
כן
אני בתור חבר עם מישהו פוגע בקרובים שלי הוא בכלל מת
אני בתור חבר עם מישהו פוגע בקרובים שלי הוא בכלל מת
באותו הנושא: