9 תשובות
לא חייב.
אבל זה מתוק ממש לעשות את זה
אבל זה מתוק ממש לעשות את זה
לא
אני אשמח אם ייכתבו לע מזל טוב לא משנה באיזו שעה
אני אשמח אם ייכתבו לע מזל טוב לא משנה באיזו שעה
לא
אני לא חושבת שחייב לעשות את זה, אבל זה כן חמוד, אני עושה את זה לפעמים, אבל רק אם אני ערה, אני לא אקום בשביל זה כנראה.
ממש לא חייבים אבל אם כבר ערים סה יכול להיות חמוד
לנתק קשר בגלל זה זה כל כך ילדותי
לנתק קשר בגלל זה זה כל כך ילדותי
לא מה נולדתי בדיוק בחצות?
זה יחכה לבוקר
זה יחכה לבוקר
לא חייבים וגם לא צריכים
לא לדעתי זה מוזר לעשות את זה
לא אבל זה יהיה מאוד נחמד מצדם אם כן
באותו הנושא: