6 תשובות
לא
חברים לעט? הלוואי שזו הייתה הבעיה. מה שאת מדברת עליו עכשיו זה רק האחרי של ההידרדרות - שזה איכות הירודה של המסרים בחברים לעט, כן, ושל כל השאלות והתשובות הלא רציניות, וכל הספאמים המציקים, אבל אי אפשר להאשים את ההווה בזה שסטיפס התדרדר למה שהוא עכשיו בהווה (הסטיפס המדורדר) צריך לחזור לעבר...
לפי הסדר:
1. סטיפס התחיל להידרדר מאז שהגבילו את כמות הפרחים שאפשר לתת ל-5
2. אנשים עונים שטויות ומהר כדי לקבל פרח, והמשתמשים האיכותיים שכותבים תשובות רציניות עונים אחרונים.
3.עד שבסוף הם התייאשו והחליטו לפרוש. כי גם ככה כל הפרחים מוענקים לשטויות, ספאמים, ותשובות קצרות בלי שום השקעה מאחוריהן.
ההווה:
זה השאיר באתר רק את החדשים האלו שכותבים שטויות מהלכות, ומחרטטים בביטחון תשובות מהירות העיקר להיות הראשונים שיקבלו פרח, בלי שום משמעות.
אלו אותם הכותבים שהורסים את השאלות וגם את החברים לעט, כי גם ככה כל מה שהם כותבים זה חסר משמעות - אז זה לא משנה להם איפה לכתוב דברים חסרי משמעות, בשאלות או בחברים לעט. הם חושבים שככה זה בסטיפס בכללי. (זה גם למה בקושי אין תשובות בשאלות וכולם בחברים לעט, כי מרוב שהם עצלנים שהתרגלו לכתוב קצר הם הפסיקו לענות על שאלות וכשכן הם עושים ממש טובה...)
זה מביא אותנו לסיבה שהמהות של האתר נהרסה לגמרי. מסטיפס שהיה אמור להיות אתר של טיפים tips זה נשאר רק s-short. אבל אפשר לתקן את הבעיה הזו ממש בקלות, אם סטיפס ישנו את החוק המטופש הזה של ה5 פרחים ללפחות 10 פרחים, או שיסירו בכלל את ההגבלה המעצבנת הזו, ואז לאנשים פה תהיה מוטיבציה שפויה לכתוב תשובות ארוכות עם מהות, והאתר יחזור ליושנו. אבל רוב הסיכויים לא יקרה עם המערכת הבדיחה הזאתי. אפשר רק לחלום..
לפי הסדר:
1. סטיפס התחיל להידרדר מאז שהגבילו את כמות הפרחים שאפשר לתת ל-5
2. אנשים עונים שטויות ומהר כדי לקבל פרח, והמשתמשים האיכותיים שכותבים תשובות רציניות עונים אחרונים.
3.עד שבסוף הם התייאשו והחליטו לפרוש. כי גם ככה כל הפרחים מוענקים לשטויות, ספאמים, ותשובות קצרות בלי שום השקעה מאחוריהן.
ההווה:
זה השאיר באתר רק את החדשים האלו שכותבים שטויות מהלכות, ומחרטטים בביטחון תשובות מהירות העיקר להיות הראשונים שיקבלו פרח, בלי שום משמעות.
אלו אותם הכותבים שהורסים את השאלות וגם את החברים לעט, כי גם ככה כל מה שהם כותבים זה חסר משמעות - אז זה לא משנה להם איפה לכתוב דברים חסרי משמעות, בשאלות או בחברים לעט. הם חושבים שככה זה בסטיפס בכללי. (זה גם למה בקושי אין תשובות בשאלות וכולם בחברים לעט, כי מרוב שהם עצלנים שהתרגלו לכתוב קצר הם הפסיקו לענות על שאלות וכשכן הם עושים ממש טובה...)
זה מביא אותנו לסיבה שהמהות של האתר נהרסה לגמרי. מסטיפס שהיה אמור להיות אתר של טיפים tips זה נשאר רק s-short. אבל אפשר לתקן את הבעיה הזו ממש בקלות, אם סטיפס ישנו את החוק המטופש הזה של ה5 פרחים ללפחות 10 פרחים, או שיסירו בכלל את ההגבלה המעצבנת הזו, ואז לאנשים פה תהיה מוטיבציה שפויה לכתוב תשובות ארוכות עם מהות, והאתר יחזור ליושנו. אבל רוב הסיכויים לא יקרה עם המערכת הבדיחה הזאתי. אפשר רק לחלום..
שואל השאלה:
מסכימה איתך
אבל לא בטוח שאם יהיו יותר פרחים משתמשים יבחרו לענות תשובות טובות יותר אם גם מי שעונה תשובה טיפשית וקצרה מקבל פרח וגם מי שעונה תשובה נורמלית
זה גם קצת בעיה של המשתמשים עצמם
וכן מסכימה איתך תוכן האתר נהיה רדוד והספאמים עוד יותר
והנאמנים מתעסקים בלחסום שאלות אמיתיות שלא נוסחו נכון כשאלה מאשר ספאמים שנוסחו כשאלה
שזה חבל
מסכימה איתך
אבל לא בטוח שאם יהיו יותר פרחים משתמשים יבחרו לענות תשובות טובות יותר אם גם מי שעונה תשובה טיפשית וקצרה מקבל פרח וגם מי שעונה תשובה נורמלית
זה גם קצת בעיה של המשתמשים עצמם
וכן מסכימה איתך תוכן האתר נהיה רדוד והספאמים עוד יותר
והנאמנים מתעסקים בלחסום שאלות אמיתיות שלא נוסחו נכון כשאלה מאשר ספאמים שנוסחו כשאלה
שזה חבל
אנונימית
כמה זה יחסית הרבה שנים? אני כאן 10 שנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני כאן יחסית הרבה שנים אבל החדשים כאן מתמקדים רק בחברים לעט פעם היו משתמשים אחרים והיום יש אחרים לכן הפתרון הוא שונה
אני כאן יחסית הרבה שנים אבל החדשים כאן מתמקדים רק בחברים לעט פעם היו משתמשים אחרים והיום יש אחרים לכן הפתרון הוא שונה
אנונימית
מה זה קשור, גם בסטיפס הישן של 2010-2018 היה חברים לעט ותמיד היה תשובות בשאלות והרבה פעילות וגם משתמשים מאוד איכותיים, התשובה הפשוטה היא שסטיפס הדרדר מבחינת איכות המשתמשים
אנונימית