13 תשובות
כן למה לא?
כן?
ברור
ברור
אם זה מישהו ממש קרוב אז אני לא אומר אם זה סתם חבר אז כן אבל תמיד זה אחלה להגיד זה יותר נחמד
שואל השאלה:
ואם שוכחים לומר?
ואם שוכחים לומר?
אנונימי
כן
כן מתוך נימוס,וזה קורה ששוכחים אבל עדיין זה נחמד לומר
אם שכחת לא סוף העולם אבל נחמד יותר להגיד
וודאי
כן, זה חלק מנימוס בסיסי
כן כדי להישמע נחמד יותר?
כן תהיי מנומסת
באותו הנושא: