11 תשובות
כן, ופחות משנה, תלוי בגזרה מבחינתי.
כן ותלוי בטעם של הגבר,יש כאלה שאוהבים גבוהות וכאלה שפחות מתחברים
כן,זה גבוה
ויפה
ויפה
גבוה ולדעתי ממש לא יפה
זה גבוהה יחסית לאישה,אבל תלוי גם במראה של האישה,וכן זה יכול להיות יפה..
כן את יכולה להיות דוגמנית ;)
שואל השאלה:
חחח אני 1.83 ואני אוהב גבוהות 1.70 ומעלה תמיד אהבתי אבל הגיוני שאפילו 1.80 אני אוהב?
חחח אני 1.83 ואני אוהב גבוהות 1.70 ומעלה תמיד אהבתי אבל הגיוני שאפילו 1.80 אני אוהב?
אנונימי
זה מושלם.
מהמםם אפילו שאני מושפעת משחקנית קוריאנית מהממת
אני 1.80 וחייבת להגיד זאתי שקוראים לה נשמה של ברבור קצת פגעת בי מותר לך להביע את דעתך אבל להגיד ממש לא יפה זה כבר קצת פוגע יש מקרים שצריך לדעת מתי לבלוע רוק ולא להגיד כל מה שחושבים כי צריך לחשוב איך אחרים יגיבו לזה . קצת אכפתיות לא מזיקה
למה את מתייחסת לדעות של אנשים לא רלוונטים באתר אינטרנט אנונימי?
אדם ששופט משהו כללי על פרט משהו שולי (מראה חיצוני ויופי, גובה) רק מביע עליו דברים רעים.
אף אחת לא באמת בוחרת את הגובה שלה, זה בסדר לאהוב ולא לאהוב, אבל לדבר ככה זאת קטנוניות של ממש, מה שמוכיח שאת ממש לא צריכה להתייחס.
אני אעיד על עצמי שבתור 1.86, הגובה שלך מושלם בעיניי. באמת.
זה כל כף כיף להסתכל אחד על השני בגובה דומה והחיבוקים איתך הכי טובים.
אדם ששופט משהו כללי על פרט משהו שולי (מראה חיצוני ויופי, גובה) רק מביע עליו דברים רעים.
אף אחת לא באמת בוחרת את הגובה שלה, זה בסדר לאהוב ולא לאהוב, אבל לדבר ככה זאת קטנוניות של ממש, מה שמוכיח שאת ממש לא צריכה להתייחס.
אני אעיד על עצמי שבתור 1.86, הגובה שלך מושלם בעיניי. באמת.
זה כל כף כיף להסתכל אחד על השני בגובה דומה והחיבוקים איתך הכי טובים.
באותו הנושא: