10 תשובות
כן
כן
כן ויפה ואפילו יותר בעיניי
כן
זה מעל הממוצע
בייחס למנגו זה די נמוך הייתי אומרת
זה אחלה
אני 1.70
אני 1.70
כן.
זה מושלם
באותו הנושא: