14 תשובות
כן
נמוך
מאוד
גם לזכרים
גם לזכרים
נמוך
אני 3
אני 3
לגבר זה גבוה מאוד אז אישה? בקושי יש בנות כאלה וזה יראה מוזר לשאר האנשים
אנונימי
נמוך גם לילדים
שואל השאלה:
יש מלא ראיתי היום באינסטגרם מישהי 2 מטר ועשרה^
יש מלא ראיתי היום באינסטגרם מישהי 2 מטר ועשרה^
אנונימי
כנראה היא שברה שיא גינס^^
זה שראית באינסטגרם לא אומר שיש מלא אני מניח שזה אחד ל500 אם תקח את השכבה שלך סביר להניח שלא תמצא בת שתי מטר
^1.87?..
אחי 2 מטר זה נחשב גבוה בכללי
מה את חושבת
זה בפער עצום מעל הממוצע, קל וחומר לאישה.
זה סביר כזה לא משהו
באותו הנושא: