25 תשובות
אם אתמממש טובה בזה ויודעת שאת יכול יותר אז כן
אם את בדחכ מקבלת ציונים גבוהים יותר וזה די נמוך לך ואת יודעת שאת יכולה יותר לכי על זה אבל אם זה אחלה לך וגבוה אז לא צריך
את עד כדי כך משועממת?

כדי שלא ימחקו: לא
תעשי מה כבר יש לך להפסיד?
את חושבת שתקבלי ציון טוב יותר?
את חושבת שהזמן שתשקיעי בזה שווה את זה?
תלוי בך, אני לא הייתי עושה.
לוקחים את הגבוה מבין ה2?
אם כן אז למה לא
אימלה זאת רק אני אז שמתפללת לעובר כאילו
ממש לא, זה ציון מושלם
אישית לא הייתי עושה, זה אחלה ציון ולמי יש כוח
לא זה ציון אחלה
לא
זה בזבוז זמן לעשות עוד
הציון שלך כבר עכשיו ממש טוב
כפרה את בכוח רוצה שנגיד לך שזה טוב ושאין טעם? הבנו שבא לך מחמאות
ולשאלה בשביל שלא ימחקו: אם את חושבת שאת יכולה ליותר אז כן
אנונימית
לא זה ממש טוב לדעתי
אבל אם את חושבת שאת מסוגלת ליותר לכי על זה
אם לוקחים את הגבוה אז כן, אם ייקחו רק את הציון במועד ב', אז לא.
אמאלה זה נדיר אבל עם בדרך כלל את רגילה לקבל ציונים יותר גבוהים שווה לך לנסות
אם הסופי שלך זה 87 ואת חושבת שאת יכולה יותר בלי ללמוד הרבה אז כן
זה מקרה קצת שונה אבל לי היה מבחן בספרות וקיבלתי 80 וזה הרגיש לי לא נכון למרות שאמרו לי שזה מצויין. אני אש בחומר אז עשיתי מועד ב והוצאתי 100 בלי בולשיט!!
אזז בלי חפירות אני הקשבתי ללב שלי ולתחושת בטן כי זה רדף אותי משום מה אז אם גם את מרגישה ככה לכיי על זה!
שואל השאלה:
זה בערך הממוצע ציונים שלי אבל אני לא רוצה שעוד כמה שנים זה ישפיע עליי אם יהיו חסרות לי כמה נקודות לעבודה שאני רוצה או משהו
אבל צודקים אני לא אעשה שוב
אנונימית