7 תשובות
תנסי אולי לפנות למורה ולבקש איזו עבודה כדי לשפר את הציון. ותנסי לתרגל יותר ולעשות שיעורי בית במתמטיקה כדי שתצליחי יותר בפעם הבאה,מקוה שזה יסתדר (:
את בחומר של עמט אבל הקורונה הורידה אותך תראי להם בשנה הבאה שאת צריכה לחזור לעמט הם יעלו אותך בחזרה יש כאלו שהוקרנה פגעה להם בלימודים ויש כאלה שרק שיפרה להם את הלימודים זה לא תלוי בך
אין לך מה לעשות..את יכולה רק להשתפר בשנה הבאה..את יודעת עכשיו איך ללמוד טוב יותר אז את תצליחי בפעם הבאה עם ציון יותר טוב..בהצלחה!
it is what it is
להמשיך לחיות הכל בסדר זה סך הכל ציון
תמשיכי אלה החיים ממשיכים תלמדי ותצליחי בהמשך
להמשיך בחיים
אנונימי
באותו הנושא: