7 תשובות
להמשיך בחיים
אנונימי
תמשיכי אלה החיים ממשיכים תלמדי ותצליחי בהמשך
להמשיך לחיות הכל בסדר זה סך הכל ציון
אין לך מה לעשות..את יכולה רק להשתפר בשנה הבאה..את יודעת עכשיו איך ללמוד טוב יותר אז את תצליחי בפעם הבאה עם ציון יותר טוב..בהצלחה!
it is what it is
את בחומר של עמט אבל הקורונה הורידה אותך תראי להם בשנה הבאה שאת צריכה לחזור לעמט הם יעלו אותך בחזרה יש כאלו שהוקרנה פגעה להם בלימודים ויש כאלה שרק שיפרה להם את הלימודים זה לא תלוי בך
תנסי אולי לפנות למורה ולבקש איזו עבודה כדי לשפר את הציון. ותנסי לתרגל יותר ולעשות שיעורי בית במתמטיקה כדי שתצליחי יותר בפעם הבאה,מקוה שזה יסתדר (: