6 תשובות
ושוב, לי לדוגמה בזמני בביהס אם היה לי מבחן והייתי מרגיש שאני יכול לממש את הפוטנציאל שלי בבית מאשר ללכת זה מה שהייתי עושה
ללכת זה הרבה חזרה
כן נראלי זה ממש יעזור לך
ללכת בכיתה גם תמיד רומזים מה יהיה וזה יעזור לך יותר וגם במילא זה בקטנה ולא עמוס
כן לכי חזרה בכיתה לפעמים מפקסת
לדעתי ללכת חזרה רצינית למבחן
באותו הנושא: