17 תשובות
די מביך, לקבל פחות מ90 זה כישלוןבמיוחד בבגרות
זה לא מביך... זה ציון טוב
אף פעם המבחן לא יראה כיו הבגרות..
את צריכה להיות גאה בעצמך
המורה שלי לאזרחות תמיד אומר שאחוז הנכשלים הגדול ביותר בבגרויות נמצא באזרחות..
אף פעם המבחן לא יראה כיו הבגרות..
את צריכה להיות גאה בעצמך
המורה שלי לאזרחות תמיד אומר שאחוז הנכשלים הגדול ביותר בבגרויות נמצא באזרחות..
היא פשוט רוצה לסחוט מחמאות
אנונימית
זה לא מביך זה ציון מעולה
בסופו של דבר הבגרות היא עם כל החומר אז הגיוני שזה יהיה טיפה קשה יותר
ונראה לי קרה לי אותו מצב חח
בסופו של דבר הבגרות היא עם כל החומר אז הגיוני שזה יהיה טיפה קשה יותר
ונראה לי קרה לי אותו מצב חח
אמאלה איך אתם מקבלים ציונים כאלה באזרחות? ישלי בחמישי מתכונת ואני לא יודעת אפילו איך לגשת ללהתחיל ללמוד אליה
שואל השאלה:
ממש לא^^^ חח ציפיתי להרבה יותר..
ממש לא^^^ חח ציפיתי להרבה יותר..
אנונימית
לא יודעת אזרחות היה לי ממש קל כי הייתה לי מורה תותחית
שואל השאלה:
חשוב לציין שהבגרות הייתה עם ספר פתוח
חשוב לציין שהבגרות הייתה עם ספר פתוח
אנונימית
הייתה לך בגרות פנימית? אנחנו נלחמים בתקופה הזו שיתנו לנו ספר פתוח באזרחות, כולם מקבלים נכשלים בלי. (זו בגרות פנימית)
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתם לשכנע אותם לתת לכם אולי דפי עזר?
ניסיתם לשכנע אותם לתת לכם אולי דפי עזר?
אנונימית
כן, עשינו עצומה בשכבה. יותר מ200 ילד חתמו ושמו zין
שואל השאלה:
חארות, מקווה שתצליחו להשיג, בהצלחה בבגרות ובמתכונת
חארות, מקווה שתצליחו להשיג, בהצלחה בבגרות ובמתכונת
אנונימית
לא מביך בשיט אנשים פה היו מתים לקבל אותם ציונים כמו שלך
את רצינית?
אנונימית
לא מביך בכלל. אני שנה שעברה קיבלתי רוב השנה 97-98 באזרחות ובסוף בבגרות קיבלתי 90 כי טעיתי בסעיף אחד
אמאלה אחות זה ציון מטורף אני מקבלת באזרחות 60-70 זה מקצוע קשה ברמות
באותו הנושא: