13 תשובות
שואל השאלה:
פשוט אין לי כוח לבנים כבר
ובא לי להיות מכוערת
אנונימית
למה אכפת לך כלכך מבנים אני לא מבינה
זה סתם מוציא אותך זולה מצטערת על הביטוי
שואל השאלה:
מה זולה אני בת 18 ובחיים לא היה לי חבר
עזבי חבר בחיים לא התחבקתי עם גבר או היה לי קשר רומנטי.
לא להעליל עלילות סתם
אנונימית
גם אם את בת 18 זה בסדר גמור שלא היה לך חבר לא חייב בכוח, מתי שזה יגיע זה יגיע
אם תחפשי מישהו בכוח את סתם תיפגעי אהבה אמיתית תבוא לך גם במקום הכי הזוי שאת יכולה לחשוב עליו
ואת לא חייבת להשקיע בעצמך בשביל שום גבר תעשי את זה אך ורק בשביל עצמך וגבר שיאהב אותך באמת יאהב אותך גם הכי מכוערת בעולם
אני מבינה גם את הלחץ שלך וכמה זה חסר לך אבל תאמיני לי שאת לא תישארי רווקה לנצח
שואל השאלה:
זה נראה שבחיים מישהו שאני רוצה ירצה אותי בחזרה
רק שבורים מתחילים איתי
אנונימית
כל השבורים האלה באים רק כדי ללמד אותך ולבחון אותך אף אחד לא מכריח אותך לדבר איתם או להיכנס איתם לקשר רציני תסתכלי על זה כמבחן
ואל תשכחי שגם את יכולה להתחיל עם מישהו שנראה לך חמוד זה לא בהכרח אמור לבוא מהצד של הגבר
אז מפתחים את זה עם השנים
זה לוקח זמן אבל בסופו של דבר זה שווה את הסבלנות אומרת לך מניסיון
שואל השאלה:
לא יודעת כנראה שנועדתי להיות לבד
בחיים לא היו לי חברים ולא מצליחה להתגבר על זה לא משנה כמה סרטונים אני רואה כמה ספריפ אני רואה
אנונימית
אך אחד לא נועד להיות לבד זה תלוי אך ורק בגישה שלך
אני גם חשבתי כמוך בהתחלה אבל עם השנים פיתחתי יותר ידע והבנה
וסרטים וספרים לא יעזרו לך כי זה רק עלילה כתובה על ידי מישהו אחר
תכתבי לעצמך את העלילה שאת רוצה שתהיה לך כי אף אחד אחר לא יכתוב אותה בשבילך
נתחיל מזה שאני משקיעה בעצמי בשביל עצמי ולא בשביל שום זכר
וכן, יש ימים שאין לי כוח להשקיע אבל לא בשביל שבנים לא יפנו אליי
נטו כי אין לי כוח
שואל השאלה:
וואלה משקיעה בשביל עצמי וזה באסה שאני מונעת מעצמי את זה בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה אין לי בעיה לקבל דחייה הבעיה שאין לי כישורים חברתיים
אנונימית