6 תשובות
כן
ריל
קורה לי הרבה פעמים, הרגשה מתסכלת ומרגיש חלול מבפנים שחמשת הפרחים כבר חולקו לפשוטי העם האחרים, זה מגלגל בתוכי דיוקן ארוך של רגשות קודרים ועצובים כי כל מה שרציתי בהיותי בן אדם זה רק פרח..
שואל השאלה:
שבתאי
אני לא נושמתת
שבתאי
אני לא נושמתת
חבל שאי אפשר לכתוב חחח ארוך זה גל כך נכון
באותו הנושא: