6 תשובות
לא הבנתי תשאלה
אנונימי
זה כמו שאני אשאל שחקני כדורסל למה הם משקיעים זמן ומאמץ כדי להצליח להכניס כדור לסל
שואל השאלה:
זה לא אותו דבר.
יש כאלה שעושים את זה חכיף אז אני שואל יש לכם מטרה בזה??
או שזה תחביב לנסות לעשות שפגעט?
זה לא אותו דבר.
יש כאלה שעושים את זה חכיף אז אני שואל יש לכם מטרה בזה??
או שזה תחביב לנסות לעשות שפגעט?
אנונימי
שפגט זה נוראי אבל רוב האנשים שעושים את זה עושים את זה בשביל מטרה מסוימת ולא סתם לכיף
זה אחלה סקיל, והתהליך לא אמור להיות כואב כל כך.
בדרך כלל רקדנים/ות עושים/ות מנסים לעשות שפגט כדי שהם ישתפרו בריקוד
באותו הנושא: