3 תשובות
היי חשבתי על זה ואני מרגישה שאני לא מוצאת את עצמי בעבודה הזאת (או שתרשמי את הסיבה האמיתית)ולכן החלטתי להתפטר, תודה על הכל/ההזדמנות
אני מרגישה סתומה אבל זה באמת בינה מלאכותית?^
"שלום רב [שם המנהל/ת],
אני מודה על ההזדמנות שנתת לי להצטרף לצוות במשך זמן עבודתי. שמחתי מאוד ללמוד ולתרום לעבודה כאן.
אחרי חשיבה עמוקה עם עצמי, הגעתי להחלטה שזו לא הדרך שלי כרגע והחלטתי בצער רב להתפטר מהעבודה.
אני מודה על ההזדמנות והסבלנות שהצעתם לי ואני מאחלת לכם המשך הצלחה רבה.
בברכה,
[שמך]"
(chatgpt עזר לי פה קצת חחח)
אני מודה על ההזדמנות שנתת לי להצטרף לצוות במשך זמן עבודתי. שמחתי מאוד ללמוד ולתרום לעבודה כאן.
אחרי חשיבה עמוקה עם עצמי, הגעתי להחלטה שזו לא הדרך שלי כרגע והחלטתי בצער רב להתפטר מהעבודה.
אני מודה על ההזדמנות והסבלנות שהצעתם לי ואני מאחלת לכם המשך הצלחה רבה.
בברכה,
[שמך]"
(chatgpt עזר לי פה קצת חחח)
באותו הנושא: