3 תשובות
כגיטרה ראשונה תמיד חושבת שיהיה עדיף יד 2, ולא את ההכי יקרות ואיכותיות, ואז להתקדם אפילו לאקוסטית, קודם שיהיה הבסיס.
לא צריך איזה דגם באלפי שקלים, אלא גם גיטרה קלאסית בסיסית לגמרי ב400-500, הקלאסית הראשונה שלי הייתה valencia vc204, סבבה לגמרי, איתי עד היום, פשוט ברגע שממצים אותה עוברים ליותר איכותיות ובהתאם המחיר עולה..
לא צריך איזה דגם באלפי שקלים, אלא גם גיטרה קלאסית בסיסית לגמרי ב400-500, הקלאסית הראשונה שלי הייתה valencia vc204, סבבה לגמרי, איתי עד היום, פשוט ברגע שממצים אותה עוברים ליותר איכותיות ובהתאם המחיר עולה..
אני יכול ללמד אותך
יש לי גיטרה סלבדורי קיבלתי מתנה אבל נראה לי היא 300
זה מחיר נמוך ונהדר לגיטרה כזו
יש לי גיטרה סלבדורי קיבלתי מתנה אבל נראה לי היא 300
זה מחיר נמוך ונהדר לגיטרה כזו
אנונימי
עדיף אקוסטית ולא קלאסית לפי דעתי
באותו הנושא: